fbpx
check chevroncircle-arrow facebook linkedinminusnotification-closeplus search-glass twitterwhatsapp youtube
2 nieuwe vacatures east

wat we te bieden hebben:

De afdelingen waarvoor we op dit moment administratieve ondersteuning zoeken zijn: planning contract logistiek en afdeling finance.

We hebben het volgende te bieden:

  • Een tijdelijke functie op één van onze afdelingen;
  • Een informele, collegiale werksfeer;
  • Marktconform salaris en reiskostenvergoeding;
  • De kans om brede ervaring op te doen binnen onze organisatie;

 

wie ben jij?

We zoeken meerdere collega’s met een sterk administratief profiel, die zich snel kunnen inwerken in een team en goed zelfstandig kunnen werken.

Verder breng je mee:

  • Aantoonbare ervaring in administratieve werkzaamheden
  • MBO werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Ervaring met MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • Beschikbaarheid in de zomerperiode met wellicht mogelijkheden tot verlenging

 

Wat ga je doen als administratief medewerker?

Op de afdeling planning ondersteun je jouw collega’s waar dat nodig is. Je zorgt voor dat de diverse administratieve werkzaamheden rondom ritplanning, de chauffeurs en het materiaal goed uitgevoerd worden. De planning en ritten moeten goed in het systeem verwerkt worden. Je bent in deze rol ook verantwoordelijk voor o.a. registratie van verlof van chauffeurs, controle op gewerkte uren en rijtijden, sorteren van vrachtbrieven en het aanmaken van orders in het systeem.

Op de afdeling finance werk je mee in het team facturatie op de financiële administratie en voer je taken uit zoals het opstellen en controleren van facturen. Aanvullend voer je controles uit op de volledigheid van opbrengsten en de kwaliteit van ons ordermanagement.

 

Waar ga je werken als administratief medewerker?

Je werkt op onze hoofdlocatie in Lemelerveld, beide afdelingen zijn hier gevestigd.

Sollicitatieproces

Interesse in de functie? Lees hieronder alles wat je moet weten over het sollicitatieproces bij Tielbeke.

Solliciteer online

Wij nemen binnen 1 werkdag telefonisch contact met je op zodat je jouw motivatie kunt toelichten.

Retourtje Tielbeke

Bij wederzijdse interesse nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons.

Even tekenen

We doen jou een contractvoorstel en als we daarover uit zijn zetten we een handtekening. Proost!

Aan de slag!

Je krijgt je eigen Tielbeke introductiepakket en gaat aan de slag!

recruiter Iris Horenberg

Heb je nog vragen? Stel ze aan IRIS.

Wil je ook graag werken in de logistiek of transport? Stap in bij Tielbeke!

Heb je naar aanleiding van bovenstaande informatie nog vragen?
Neem dan contact met ons op;