De afdelingen waarvoor we op dit moment administratieve ondersteuning zoeken zijn: planning contract logistiek en afdeling finance.
We hebben het volgende te bieden:
We zoeken meerdere collega’s met een sterk administratief profiel, die zich snel kunnen inwerken in een team en goed zelfstandig kunnen werken.
Verder breng je mee:
Op de afdeling planning ondersteun je jouw collega’s waar dat nodig is. Je zorgt voor dat de diverse administratieve werkzaamheden rondom ritplanning, de chauffeurs en het materiaal goed uitgevoerd worden. De planning en ritten moeten goed in het systeem verwerkt worden. Je bent in deze rol ook verantwoordelijk voor o.a. registratie van verlof van chauffeurs, controle op gewerkte uren en rijtijden, sorteren van vrachtbrieven en het aanmaken van orders in het systeem.
Op de afdeling finance werk je mee in het team facturatie op de financiële administratie en voer je taken uit zoals het opstellen en controleren van facturen. Aanvullend voer je controles uit op de volledigheid van opbrengsten en de kwaliteit van ons ordermanagement.
Je werkt op onze hoofdlocatie in Lemelerveld, beide afdelingen zijn hier gevestigd.
Interesse in de functie? Lees hieronder alles wat je moet weten over het sollicitatieproces bij Tielbeke.
Solliciteer online
Wij nemen binnen 1 werkdag telefonisch contact met je op zodat je jouw motivatie kunt toelichten.
Retourtje Tielbeke
Bij wederzijdse interesse nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons.
Even tekenen
We doen jou een contractvoorstel en als we daarover uit zijn zetten we een handtekening. Proost!
Aan de slag!
Je krijgt je eigen Tielbeke introductiepakket en gaat aan de slag!
Wil je ook graag werken in de logistiek of transport? Stap in bij Tielbeke!